Del jardí bell de València
és Ayelo ermosa flor
que escampa, arreu, les fragàncies
que despedeix lo seu cor
Miguel Ferrándiz . "Himne a Ayelo"


domingo, 7 de mayo de 2023

Mareta

 


Mareta, mareta

esta nit he somiat

que una nineta

m’havies comprat.

Tenia la nina,

bonics els ulls

la cara molt fina

i els cabellets rulls.

Mareta, mareta

hui que és el meu sant

compra’m la nineta

que jo he somiat.

Que tinga la nina

bonics els ulls

la cara molt fina

i els cabellets rulls.

A eixa nineta

jo la dormiré

i en molta alegria

jo li cantaré.

Adorm-te nineta

adorm-te si tens son

adorm-te bonica

nom, nom, nom nom.

 

(Cançó de bressol popular que es cantava en Aielo de Malferit)

 

Recollida per Elvira Juan Llovet al seu llibre “Música y tradición en Ayelo de Malferit desde los orígenes hasta 1990”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario